keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Mä olen niin rikki!!

Minä tein sen!! Kävin ryhmäliikuntatunneilla!! Oli huonoja ja hyviä kokemuksia. Core, eli vatsa-selkä-jumppa, oli liian rankka. Vatsassa ei ole tarpeeksi voimaa ja tässä tehtiin paljon lankun tyylisiä liikkeitä jotka sattuvat minua käsiin eikä tunnu siellä missä pitäisi. Tälle tunnille en siis tule eksymään uudelleen. Mutta. Se Power, eli sama kuin Body Pump, oli aivan mahtava! Tosi rankka, mutta jaksoin silti loppuun asti kaikki liikkeet paitsi olkapäät. Toki tangoissa oli pienimmät mahdolliset painot, mutta oman jaksamisen mukaan on mentävä. :) Tälle tunnille uskaltaudun varmasti uudelleen ensi viikolla ja toivon että siitä tulee viikoittainen osa liikuntasuunnitelmaani! Voi kertoa, että huomenna en tule menemään salille! Suoraan kotiin ja ehkä juuri ja juuri rennolle kävelylle. Veikkaan, että olen huomenna todella rikki.

Tulin salilta ja vetelin purkin maitorahkaa ja mansikkakeittoa. Rupesin tässä pohtimaan, että olisi varmaan syytä syödä lisäksi vaikka leipää, nimittäin ST-sykevyön mukaan liikuntatuntien aikana kului yhteensä yli 800 kaloria. Nälkä ei ole kyllä yhtään, mutta en halua että tulee heikotus tai vielä pahempaa, säästöliekki.

Nyt olen niin poikki etten jaksa edes kuvia lisätä. Mutta yksi uusi tavoite on saavutettu ja siksi annan aplodit itselleni: taputaputaputaputaputaputaputapu!!! Thank you, thank you very much.

3 kommenttia:

  1. Body Pump on ihan mahtava! :) Oon käyny siellä itse vuosia, mutta aloin treenaamaan pt:n kanssa ja pump jää valitettavasti ohjelmasta pois :( Oletko kokeillut Combattia? :) Se on tosi kivaa ja hiki virtaa! ;)

    http://holdingmyownpen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerran olen Combatissa käynyt pari vuotta sitten, kun olin yli 10kg kevyempi. Vastaavaa jumppaa on nykyisellä salillani eri nimellä, ajattelin sitä mennä ensi viikolla kokeilemaan. Jos uskallan. :)

      Poista
  2. Huomasin, vasta nyt kommenttisi blogissani, mutta itse siis käyn erilaisissa tanssillisissa ryhmäliikunnoissa. Lesmillsin Sh'bam on mun ehdoton suosikki :)

    VastaaPoista